HTML

endrelondonban

Egy év eseményei, a londoni élet részletei.

Friss topikok

Címkék

2011.09.19. 23:13 endre2714

A Tescoról, arról, hogy mennyire nem tudok alkudozni és egyéb dolgokról…

Ezentúl nem napi beszámolók lesznek, hanem ha érdekes történik, írok.

Most érzem azt, hogy kezd elfogyni az erőtartalékom. Elég nehéz hozzászokni a kollégiumhoz, főleg nekem, akinek nagyon fontos a személyes tere. Picit belefáradtam, hogy mindig jó fejnek kell lennem, mert az elején ez fontos, mindig rendelkezésre kell állni (rövidgatyában és polóban alszom). Szerencsére alapvetően tök jó fej emberek vannak, de aki velem egyidőben költözött be, azokon picit ugyanezt látom, míg akik pár napja jöttek, pörögnek ezerrel. Megérkeztek a ládák otthonról, még arra sem volt erőm, hogy kipakoljak. Az utóbbi 1-2 napban napi egyszer eszek, bár az legalább boltban vett kaja, nem szórom a pénzemet. Mindegy, idővel ez biztos be fog állni, de most picit besokalltam.

A Tescóról: 15 perc sétára van egy, ami kb fele akkora, mint az otthoniak, eddig kétszer voltam. Iszonyatosan felháborító, hogy olcsóbb, mint otthon. Két hatalmas szatyorni kaját vettem, ami otthon minimum 10 rugó lett volna, itt 20 fontot fizettem. Pár dolog( ezek mind tescós márkár, de a színes fajta, azaz minőségi): narancslé 60 pence, mikrós egytálétel fél font, rizs 2 személyre 40 pence, vodka 0,7 smirnoff, 10 font. Mondjuk itt nagyon megy az akciózás, vannak leárazott termékek, meg amiből 3-4et kell venni az engedményhez, de iszonyú akciók vannak. Utólag mondta az egyik senior student (aki magyar egyébként, kiderült, hogy vásárhelyi és ságváriban végzett felettünk kettővel), hogy itt az élelmiszereken nincs ÁFA. De pl ez sem magyarázza, hogy pl a vodka miért olcsóbb, mint otthon.

Tegnap nagy bulira készültünk, tök jót iszogattunk. Hivatalos gólya welcome buli volt, a baj az volt, hogy a társaság felének volt jegye, másiknak nem. Fél óra séta után odaértünk, iszonyat sor, a vicces az volt, ha nem volt jegyed, akkor gyorsan bemehettél, ha nem, akkor kellett majd egy órát várni. Ekkor kitaláltuk, hogy menjünk el a SOHO-ba, majd találunk valami helyet. A jegyet ki tudtuk kérni, páron rohangáltak a sorok között és kiadták a nevedre, ekkor gondoltuk, hogy eladjuk őket. Én végigkérdeztem sok embert, mindenkinek volt, végül találtam egy srácot, akinek nem. Én 6 fontért vettem, gondoltam ha 5ért eladom, akkor mindenki jól jár. Meg is vette annyiért, meg plusz egy cigiért, majd megyek a többiekhez, hogy milyen jó üzletet csináltam. Erre mondta mindenki, hogy 10 fontért adtak túl a jegyeken. No comment.

Hát ennyi van, majd este megpróbálok kipakolni a dobozaimból. Aztán majd írjatok, hogy mizu!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://endrelondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr443239798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D8N 2011.09.27. 10:03:55

Szia Endre -- "Iszonyatosan felháborító, hogy olcsóbb, mint otthon" -- na, ez pl az ilyenek miatt igy is marad:

www.portfolio.hu/ingatlan/retail/ma_szavaznak_a_plazastoprol.155938.html

Kevesebb verseny, magasabb ar, es persze eljen az LMP
süti beállítások módosítása