HTML

endrelondonban

Egy év eseményei, a londoni élet részletei.

Friss topikok

Címkék

2011.09.14. 23:49 endre2714

2. nap - Beíratkozás

Megvolt a második nap is: a beiratkozás napja. 11-re mentünk, és ez végre profin meg volt szervezve. Iszonyat sok alumnit delegáltak, akik egyenpólóban igazítottak el mindenkit. Bementem, leadtam a papíromat, megnézték a diplomámat, átadták a diákomat és még egy papírt (erről később).

Ezek után megkaptuk a holnapi csoportbeosztásukat, mindenki csoportja egy-egy metróvonalról van elnevezve (ez mondjuk otthon vicces lenne...)

Az emberekről: mindenki nagyon kedves és nyitott. Mondjuk lehet azért, mert a mai 10-20 emberből, akivel szóba elegyedtem, a 60-70%-a amerikai. Mondjuk a nem harsány és okos amerikai, de akkor is. Mondtam is a lakótársaimnak (jelenleg 3 amerikaival, 1 kanadaival és egy brazillal élek együtt), hogy én a british akcentusért is jöttem többek közt, de ez így velük nem fog menni :)

Délután volt idegenvezetés a kampuszon, és volt Marketplace, több cég ott volt (iszonyú jó ötlet), ott volt a HSBC bank is, aminek 1 nap alatt boldog ügyfele lettem, nyitottam bankszámlát. Ide kellett a fenn említett papír, ugyanis itt iszonyat bonyolult bankszámlát nyitni, egy külföldinek 7-8 papírt be kell mutatni. Nekünk szerencsére csak az egyetemtől kellett egy nyilatkozat, hogy itt tanulunk - már csak telefonszám kell.

Este üdvözlő vacsora volt egy gyönyörű bálteremben, tipik angol menüvel. 

Most itthon vagyunk, ülünk a tv szobában és dumálunk, holnap 9-re kell menni, úgyhogy korán kell kelni holnap.

A képekre kitaláltam, hogy a facebookra fogom feltölteni őket és hivatkozni fogok rájuk. Remélem élvezitek :) Aztán halljak felőletek!

 

P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://endrelondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr483228358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endre2714 2011.09.15. 00:00:56

Ja, és csak mondom, van statisztika nézet, látom ám, hogy hányan olvassátok :)
süti beállítások módosítása