HTML

endrelondonban

Egy év eseményei, a londoni élet részletei.

Friss topikok

Címkék

2011.09.16. 19:26 endre2714

3-4 nap

Tegnap picit elfáradtam, azért nem írtam.

Tegnap workshopok voltak, csoportokban, az első egy londoni élet workshop volt, összeszedtem pár linket, de ennél több értelme nem nagyon volt. Utána a londoni rendőrök tartottak előadást, az nagyon hasznos volt. Van egy olyan oldaluk (eddig 23 millió reggel), ahová feltöltheted az összes kütyüdet szériaszámmal együtt és ha a rendőrség megtalálja (az ellopott dolgok 80%-át megtalálják, főleg a rabló lefülelésével), akkor ha benne vagy az adatbázisban, visszajutattják hozzád, nagyon jó ötlet. Utána ebéd - svédasztal, borzalmas angol menüvel. Majd angol kultura óra (hülyék ezek az angolok, lesznek olyan posztok, hogy furcsaságok, azokban visszatérek rájuk), utána egészségügy, végül karrier - ez érdemel szót, nagyon jó volt, eddig is gondolkoztam rajta, hogy dolgozni fogok, de ez megerősített benne. Segítenek a CV/Cover letter megírásában, van egy egész nagy adatbázisuk és segítenek munkát találni. Érdekesség, hogy megkérdezték a nagy cégeket, hogy mik a pozitívumok egy jelentkezőben, és ha pl dolgozol egyetem mellett (akár csak pultusként is) az nagy plusz, mivel látják, hogy több dologra is oda tudsz figyelni egyszerre és bírod a gyűrődést.

 

Este a kolisokkal mentünk el, először ettünk egy nagyon jó olasz étteremben, majd sétáltuk a városban, végül beültünk egy pubba és megittam az első itteni angol sörömet (Greene King), természetesen pohárral :)

A mai workshopokra nem mentem, mert főleg nem EU-soknak volt, délelőtt elugrottam enni egy jó kis "hazait" (McDonalds), majd mentem 3ra, mert szerveztek nekünk egy hajókirándulást - hát nem otthagytam az infopapírt róla, ami a belépő volt?! Úgyhogy szomorúan hazakullogtam. 

Este elvileg megyünk sörözni. Remélem is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://endrelondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr13232483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása